2020  2019  2018
Associació Amics Gorg Mar
Centro Socioeducativo Lestonnac-Montaigne
Foyer de l'Esperance
Reinserció familiar i social de nens/es i joves a Yaoundé, Camerún
Reinserció familiar i social de nens/es del carrer dels 7 als 17 anys i de menors de la presó de Yaoundé, a través dels Centres d’Escucha que els atenen durant el dia i de Llars d’Estabilització que els acullen per un període de 3 a 4 anys. Als menors de la presó se’ls fa acompanyament, i entre d’altres coses, se’ls organitza una escola amb un cicle complert que va des de l’alfabetització fins el Preuniversitari, amb l’objectiu de preparar la seva sortida i reinserció social, i si és necessari, la seva acollida en una Llar. També acompanyem als antics de la Llar perquè puguin continuar estudiant. Continuem treballant a l’acollida, escolta i orientació de les nenes del carrer. Els seus problemes són immensos i projectem la construcció d’una nova llar que estigui adaptada a les seves necessitats.
Febrer 2020
Camerún