Filles de la Caritat Fundació Social
Fundació Privada Benallar
Oncolliga
Gent Solidària
Programa d’atenció a persones, famílies, joves, infants i gent gran
L'objectiu principal del nostre projecte és cobrir mensualment les necessitats bàsiques de 230 famílies, joves i gent gran que es troben en situació greu de pobresa i en risc d’exclusió social a Terrassa. Es lliura una cistella bàsica d'aliments adequada al nombre de membres de la família, complementada amb productes frescos, llet, cereals, aliments infantils i puntualment oferim ajuts econòmics per atendre pagaments urgents que han de ser justificats. Aquest any, 2 dies a la setmana hem preparat berenars per als nens que fan reforç escolar al Casal de Ca n'Anglada. Fem un seguiment de la situació familiar, oferim suport i orientació sobre recursos públics existents per intentar millorar la seva situació familiar.
Juny 2017