Filles de la Caritat Fundació Social
Oncolliga
Gent Solidària
Oncolliga
Servei d´Atenció Integral a Domicili per a persones grans amb diagnòstic de càncer
Suport pràctic i psicològic a domicili per a persones grans amb diagnòstic de càncer en fase avançada de la malaltia per facilitar la permanència a la llar de la persona malalta i alleugerir la càrrega de la persona cuidadora. S’activa de manera àgil i immediata i s’ofereix suport al malalt/a en la higiene personal, control de medicació, higiene de l’entorn, alimentació, acompanyament, i a la persona cuidadora en orientació i pautes per la mobilització i estimulació del malalt/a, cura de la higiene personal i prevenció de situacions de risc. La intervenció psicològica facilita l’adaptació a la situació i prevenció d’alteracions emocionals (síndromes depressius, crisis d’ansietat, etc). Tots aquests serveis s’ofereixen de forma gratuïta.
Juny 2017