Fundació Privada Jubert Figueras
Foyer de l'Espérance
Fundació Roure
Fundació Privada Jubert Figueras
Programa de suport per a famílies que cuiden
El programa ofereix als familiars i cuidadors dels malalts, desplaçats de més de 50km de la seva residència habitual, i que es troben en una situació econòmica vulnerable, una llar lluny de casa seva, mentre reben tractament als centres hospitalaris de l’àrea metropolitana de Barcelona. Aquestes famílies poden ser derivades per les Unitats de Treball Social dels hospitals, pel treballador/a social de referència del seu lloc d’origen, pel treball en xarxa amb altres entitats com F. Enriqueta Villavecchia, F. Ronald McDonald, F. Josep Carreras i F. Hospitalitat. L’entitat els ofereix l’allotjament adequat a la seva situació i suport en alimentació i transport, durant el període de tractament. El suport emocional és donat a través dels seus voluntaris.
Febrer 2017