2018  2017  2016
Associació Social Amics del Gorg-Mar Badalona
Caliu Espai d'Acolliment
Espai d'Acolliment
Atenció a persones que pateixen pobresa alimentària, que viuen al carrer i que en alguns casos pateixen malalties de certa gravetat, i a famílies que com a conseqüència de la crisi es troben en situació de total desemparament i tenen dificultats per rebre ajudes oficials per problemes diversos o que el que reben és totalment insuficient per a cobrir les necessitats més bàsiques. Se serveixen esmorzars calents i entrepans, fruites, sucs i lliurament de queviures per a les famílies. Es serveixen 50 menús de dilluns a divendres. També es dóna roba, es compren medicaments, ulleres i es proporciona allotjament puntual en situacions crítiques. Es disposa d’un pis d’acolliment on conviuen 4 persones amb les quals es treballa la formació i la recerca de feina.
Febrer 2018