2018  2017
Associació Cívica La Nau
Fundació Marianao
Fundació Privada Amics de la Gent Gran
Programa d’acompanyaments esporàdics a gent gran.
Programa d’acompanyaments esporàdics per a la realització de tràmits quotidians a persones grans de més de 65 anys de Barcelona, amb pocs recursos socioeconòmics i que pateixen solitud. Es tracta de realitzar una tasca puntual fora de la seva llar, que permet a la persona gran entrar en contacte amb persones voluntàries diferents a les que l’acompanyen habitualment des de l’entitat, i rebre suport emocional i físic per afrontar situacions quotidianes que els hi suposen sensació d’inseguretat o alt impacte emocional, com poden ser les visites mèdiques. Són persones derivades pels centres de serveis socials o bé per les treballadores socials de les Àrees Bàsiques de Salut (ABS), Àrees de Salut Mental, Plans Comunitaris i PADES de tots els districtes on treballen. És un programa adreçat a persones grans que formen part de l’entitat i que complementa l’acompanyament emocional.
Octubre 2018