De Veí a Veí  ONG del Barri de Sant Antoni
Associació Educativa Nou Quitxalles
Fundació El Llindar
ACTMÓN
Programa integral per al tractament de la Tuberculosi a Haití.
Actmon té com a objectiu principal donar suport, tècnica i financerament, a diferents programes de control de la tuberculosi al Carib, Sud-Amèrica i Àfrica. Des del 2011 col·labora amb el programa de l’abordatge integral de la tuberculosi i infecció per VIH, a l’Hospital Infantil Saint Damien-Nos Petits Frères et Soeurs, a Puerto Príncipe, Haití. La Tuberculosi està lligada a d’altres malalties cròniques (diabetis, malalties pulmonars i immunodepressió), així com a les condicions socioeconòmiques de la població, en especial aquelles que viuen a l’extrema pobresa. La malaltia és més dramàtica en els infants que en els adults, ja que el seu diagnòstic es difícil i no existeixen fórmules farmacològiques dissenyades específicament per al tractament pediàtric.
Desembre 2018
Haití