2018  2017
Fundació Privada Ateneu Sant Roc
Càritas Diocesana de Barcelona
Fundació Privada Jubert Figueras
Programa de suport per a famílies que cuiden.
El programa ofereix als familiars i cuidadors dels malalts, desplaçats a més de 50km de la seva residència habitual, i que es troben en una situació econòmica vulnerable, una llar lluny de casa seva, mentre reben tractament als centres hospitalaris de l’àrea metropolitana de Barcelona. Aquestes famílies poden ser derivades per les Unitats de Treball Social dels hospitals, pel treballador/a social de referència del seu lloc d’origen, pel treball en xarxa amb altres entitats com F. Enriqueta Villavecchia, F. Ronald McDonald, F. Josep Carreras i F. Hospitalitat. L’entitat els ofereix l’allotjament adequat a la seva situació i suport en alimentació i transport, durant el període de tractament. El suport emocional és donat a través dels seus voluntaris.
Octubre 2018