Fundación Exit
Fundació Privada Benallar
Associació Coordinadora d'Ajuda Unida ACAU
Fundació Enriqueta Villavecchia
Equip de suport en cures pal·liatives pediàtriques
Assistència integral i especialitzada en cures pal·liatives per ajudar a nens/es i joves afectats per malalties que limiten la seva vida. Es tracta d’un equip que proporciona atenció mèdica i d’infermeria, atenció psicològica, treball social i suport de voluntariat per entreteniment i descàrrega familiar, a nens/es i joves afectats per tot tipus de malalties greus que limiten o amenacen la vida. L’atenció es proporciona a nens i joves afectats per tot tipus de malalties greus i cròniques complexes, no solament càncer, i el suport es dóna l’hospital i, especialment, al domicili, a tot el territori català, en les diferents fases cròniques, avançada o final de vida. S’atén al nen/a i als membres de la seva família, durant tot el procés i també després, amb atenció al dol. L’objectiu principal és vetllar pel dret dels infants i joves greument malalts que viuen a Catalunya, de rebre una atenció especialitzada que permeti la millor qualitat de vida possible.
Maig 2019