Hospital Sant Joan de Déu
Bona Voluntat en Acció
Arrels Fundació
Parròquia Sant Joan d'Horta
Programa d’atenció social i distribució d’aliments per a persones i/o famílies en situació de vulnerabilitat i en risc d’exclusió social.
Des d’aquest servei s’atenen a persones i/o famílies que pertanyen a la demarcació parroquial de Sant Joan d’Horta a Barcelona i que presenten dificultats nutricionals, socials, laborals, familiars, psicològiques i/o econòmiques. Mitjançat el servei de distribució mensual d’aliments i amb el projecte concret d’una alimentació variada i equilibrada dirigida a persones, famílies, menors amb necessitats alimentaries complementaries, o específiques per persones que presenten malalties com la diabetis, obesitat, dificultats dentals, etc. Es treballa en coordinació amb els serveis socials de la zona i d’altres.
Juliol 2019