Hospital Sant Joan de Déu
Bona Voluntat en Acció
Arrels Fundació
Hospital Sant Joan de Déu
Equipament pel l’SJD Pediatric Cancer Center Barcelona.
Adquisició d’un aparell de neuroendoscòpia quirúrgica i 4 equips quirúrgics addicionals de primera necessitat pel nou bloc quirúrgic de l’Hospital Sant Joan de Déu. El bloc quirúrgic és una de les infraestructures vinculades a l’SJD Pediatric Cancer Center Barcelona, uns dels centres d’oncologia pediàtrica més gran d’Europa, actualment en fase de construcció. L’SJD PCCB, amb la incorporació dels últims avenços en la lluita contra el càncer, tindrà una capacitat per atendre a 400 nous pacients a l’any, un 30% més dels que atén actualment l’hospital. Els espais que donaran servei als infants i les seves famílies, constaran de 38 habitacions, 8 càmeres per al trasplantament de progenitors hematopoietics, 24 boxes a l’hospital de dia, 18 despatxos per a consultes externes i radiofarmàcia, connectat mitjançant una passarel.la amb l’àrea d’hospitalització general i les consultes externes.
Juliol 2019