Associació Àfrica Wendano Wa Barcelona
Foyer de l'Esperance
Associació Àfrica Wendano Wa Barcelona
Menjador escolar a Kithunthi. Kènia
Kithunthi es un petit poble de Kènia, on el 98% dels habitants son pagesos, amb un clima tropical amb estació seca i estació de pluges. Les collites depenen d’aquestes pluges i quan hi arriben tard o amb massa força, les perjudica i les famílies tenen dificultats per alimentar-se. Això comportava que els nens i nenes de l’escola de primària que portaven el menjar amb carmanyola, no tots tinguessin per menjar. Això ha canviat radicalment amb el menjador escolar, ara tots els nens/es de l’escola tenen un àpat variat assegurat que ha suposat un gran canvi, tots són iguals, van augmentant de pes, millora el rendiment escolar... aquest any s’ha ampliat l’horari dels pàrvuls, estaran a l’escola fins a les 15h, per tant tindran també el seu dinar i un esmorzar lleuger, ja que molts venen de casa sense prendre res. Es beneficien d’aquest important projecte 200 nens/es de primària i 40 pàrvuls.
Març 2019
Kènia