2020  2019  2018
Fundación Èxit
Associació Amics Gorg Mar
Fundación Nuestros Pequeños Hermanos
Desenvolupament integral de joves Haitianes.
Promoció del desenvolupament integral de joves haitianes acollides a la Llar St. Helene, a Kenscoff, Puerto Príncipe.Es tracta de donar cobertura en totes les vessants del desenvolupament (intel·lectual, físic, psíquic, afectiu i espiritual) a 10 joves per a que puguin trencar amb el cercle de pobresa i marginació del qual procedeixen i ser persones autònomes. En aquesta llar viuen 506 nens/es vulnerables de 0 a 16 anys i té una escola pròpia a la qual hi assisteixen 350 nens/es de la comunitat. Haití és el país més pobre d’Amèrica amb un context de corrupció i immunitat parlamentària recurrent.L’any 2018, la misèria, la gana i la indignació va desencadenar una explosió popular que va ser la precursora de l’actual crisi social, provocant una inflació sense precedents i una desintegració dels serveis públics.Tot això ha deteriorat encara més les precàries condicions de vida dels haitians.
Febrer 2020
Haití